Bloggandets nya sida, eller den äldre. Vem vet….

Jag hoppas att ni tittar in här då och då fast jag inte skriver så ofta, som sagt, livet är det som händer mellan blogguppdateringarna. Jag ska försöka bli lite bättre på att skriva här från och med nu. Länge längtade jag förr efter en dagbok på nätet, som man kunde skriva små saker som alltid blev lästa. Visste inte att det skulle komma en grej som kallas blogg fyra år senare. Nu gör alla det och jag har tröttnat bara lite på att blogga men när jag tänker efter så har jag ju inte tröttnat, det har bara blivit lite vardag. Mitt bloggförhållande går lite på rutin, så vad gör man då? Börjar blogga om avancerade sexlekar med piskor och luvor? Eller? Låter andra börja skriva här? Bara för att få lite spänning tillbaks liksom, kanske, det är inte en sån dum ide, inte det där med sexlekarna utan låta andra skriva lite här. Hmmm, det kanske jag kommer tillbaks till. Lite bloggswingers ….

Den här helgen som gick så låste jag och Pantzerwagen in oss och skrev lite musik. Det blev mest jam av alltihop men vi har pressat ur oss några bra idéer också. Bland annat ett stycke under namnet, Zombieland som kommer bli en bluesrykande glitterbomb till dikt.

Mår inte sådär kanon den här våren. Jag har ont i halsen igen och tycker att mina förkylningar bara byter planhalva hela tiden. Jag är trött och känner mig ständigt hängig. Det känns ibland som jag blivit 1000 år på bara några månader. Fy fan men jag ska inte låta det här måendet ta in på mig. Jag håller mitt järnrör redo mot demonerna och svingar det. Håller dem på behörigt avstånd.

Idag är det kallt ute fast solen lyser, det är kanske aska eller så är det bara våren som är som våren är mest. Det sitter lysdioder i lyckan som måste bytas ut för att de blivit slitna och slocknat, måste ersätta dem med nya och göra dem användarvänliga igen. Instruktionsboken ligger framme, det är bara att tyda.
Bakom ett hörn står döden och ger världen fingret, blandar rött och blått till en enda gråskala. Gör det svårt att skilja på krist och antikrist.

Detta inlägg publicerades i Okategoriserade. Bokmärk permalänken.

Lämna en kommentar