Tragiskt

Katrin Zytomierska verkar vara en helt trasig individ. Jag blir bara så ledsen när människor som inte berikar världen slår på människor som gör det. När de inte har vett nog att hålla sin jävla käft stängd.

Katrin mår inte så bra längst inne. Hon tror hon gör det, till och med gör det men längst inne finns en tagg som skaver och trycker. Hon lever efter ett ideal, ett sår i samhället. Hon är ett offer för den ny tidens slemmedia .Att sparka, svära och pissa överallt och alla så mycket det bara går och sen ha mage och skryta över alla sina pisspölar. Människan är inte bra på något inom den mediabana hon går. Hon är tragisk och jag får ont i magen varje gång jag hör henne grumla till sitt eget och andras liv

Jag vet ändå att hon innerst inne bara gör det hon gör för att människor på gatan ska känna igen henne. Hon är egentligen inte en dålig människa. Hon har bara inte tid och ork att verkligen gör det rätta. Den lätta vägen, förnedringen, kostar alltid mindre men blir ändå dyrare i slutänden. Dyrare eftersom den tillsist när åren grånar runt hennes tinningar kommer med stora kliv för att inkassera den skuld hon nu, lycklig och glad, lever till sig.

Katrin kommer krascha. Alla blir vi äldre, alla kan vi inte var unga och fräscha Stureplanskids hela livet. Det kommer en tid då gräset du gror ska skördas, vilka frön är det du väljer att sätta nu Katrin.

Jag önska dig allt gott, verkligen, det kommer du behöva.

Lämna en kommentar